Laborator ISP

Obiectivele laboratorului Inginerii Software de Programare sunt de a prezenta limbajul de programare Java si tehnicile de programare orientate pe obiecte pentru implementarea de aplicatii software.

Pentru asimilarea cunostintelor si deprinderea mecanismelor de utilizare a tehnologiilor prezentate in cadrul laboratoarelor nu sunt suficiente orele de laborator, astfel incat se presupune ca, studentii isi vor dedica ore de studiu individual pentru aprofundarea cunostintelor prezentate in cadrul orelor de laborator.

Laborator 1

Introducere in limbajul de programare Java.

Laborator 2

Structurile lexicale ale limbajului Java.

Laborator 3

Introducere in programarea orientata pe obiecte.

Laborator 4

Initializarea obiectelor.

Laborator 5

Organizarea claselor in pachete. Specificatori de acces.

Laborator 6

Clase abstracte si interfete.

Laborator 7

Polimorfismul.

Laborator 8

Gestionarea erorilor. Exceptii.

Laborator 9

Colectii de obiecte.

Laborator 10

Fluxuri de intrare\iesire.

Laborator 11

Concurenta.

Laborator 12

Analiza si construirea aplicatiilor.