SSATR Informatica Aplicata

Resurse Laborator

Exercitii Laborator

Laborator 1

Recapitulare structuri lexicale Java.

1. Sa se realizeze o aplicatie care genereaza 2 numere aleatorii si afiseaza maximul dintre acestea.

2. Sa se realizeze un joc ghiceste numarul in care programul genereaza un numar in intervalul 0 - 100 iar utilizatorul va trebui sa ghiceasca acest numar prin incercari succesive. Daca numarul nu a fost ghicit atunci programul afiseaza mesajul “Numarul este prea mare” sau “Numarul este prea mic”. Se va utiliza o structura DO-WHILE.

3. Sa se realizeze o aplicatie care genereaza un vector de 10 elemente de numere in intervalul 0 - 100. Sa se afiseze suma tuturor numerelor prime din vector.

4. Sa se realizese un calculator ce poate efectua operatiile de adunare, scadere, inmultire si impartire. Sa se realizeze o aplicatie ce afiseaza un meniu in mod text din care utilizatorul poate alege operatia dorita si apoi poate introduce cei doi operanzi.

Laborator 2

Exercitiul 1.

Sa se ruleze aplicatia din listingul urmator. Sa se rezolve cerintele de la inceputului programului.

/**
 * 1 - la initializare capacitatea bateriei trebuie sa fie 10
 * 2 - daca capacitatea <=0 robotoul nu se poate deplasa
 * 3 - robotul trebuie sa definieasca o metoda de incarcare a bateriei cu o valaore intre 1 si 10
 *
 */
 
public class Robot {
    private int x;
    private int y;
    private int charge;
 
    public Robot(int x, int y) {
        this.x = x;
        this.y = y;
    }
 
    int getChrageLevel(){
        return charge;
    }
 
 
    void move(){
        x++;
        y++;
        charge--;
        showPosition();
    }
 
    void showPosition(){
        System.out.println("Robot x="+x+" y="+y);
    }
 
    public static void main(String[] args) {
        Robot r1 = new Robot(10,20);
        r1.move();
    }
}

Laborator 3

Laborator 4